فروش و خدمات قفل برقی در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
1991
اطلاعات تماس
آقای مشتاقی
051-32233133
051-32217052
09151154559
مشهد - بین آخوند خراسانی 8 و 10 - پلاک 896 - واحد 2

فروش و خدمات قفل برقی در مشهد

فروش و خدمات قفل برقی در مشهد
فروش و خدمات قفل برقی در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
1991

فروش و خدمات قفل برقی در مشهد

خدمات ما اعم از : فروش و خدمات قفل برقی در مشهد ، تعمیر قفل برقی ، نصب قفل برقی

 قفل برقی با امنیت بالا برای درب ساختمان ها ، پارکینگ ها ، بانک‌ها ، مراکز امنیتی ، انبارها و ... مناسب و کاربردی است که در بعضی از مدل ها از طریق ریموت کنترل اداره می شود . ویژگی و انواع مختلف قفل برقی با توجه به موقعیت نصب و درب مورد نظر متفاوت است و با مزایا و معایبی همراه است که در متن زیر به آنها اشاره می کنیم . از مزایای قفل برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

از مهم ترین و برترین مزایای استفاده از قفل برقی امنیت بالا : در واقع با اتصال قفل برقی بر روی درب ساختمان اطمینان خاطر جهت عدم ورود سارقان به ساختمان خواهید داشت ؛ چرا که قفل برقی با استاندارد مقاومتی بالا در برابر فشار و ضربه نیز پایدار است .

کنترل از راه دور : امکان کنترل قفل از راه دور با اتصال قفل برقی به ریموت و آیفون کاربری آسانی به همراه دارد . بدون نیاز به نیروی مکانیکی به راحتی از راه دور قفل درب پارکینگ باز می شود . در ضمن با قفل برقی امکان 3 قفله کردن درب پس از بسته شدن وجود دارد که به راحتی هر سه قفل از طریق آیفون باز می شود .

نصب آسان : یکی دیگر از مزیت های قفل‌ برقی راحتی در نصب است که کاربر بدون نیاز به دانش و برنامه خاصی ، با توجه به راهنمای موجود همراه پک می تواند قفل را بر روی درب مورد نظر نصب نماید .

سازگاری با انواع سیستم های امینتی : امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم های امنیتی نیز دچار تحول شده اند و با قابلیت های بالا و به آسانی امنیت را برقرار می سازند . قفل‌ های برقی نیز از این قاعده مستثنی نبودند و علاوه بر قفل کردن درب قادر به هماهنگی با سیستم کنترل تردد (کنترل ورود و خروج) ، شناسایی و احراز هویت افراد از طریق اثر انگشت و کارت و … می باشند

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش و خدمات قفل برقی در مشهد با ما تماس حاصل فرمایید . 

کلمات کلیدی :

فروش و خدمات قفل برقی در مشهد آدرس فروش و خدمات قفل برقی در مشهد شماره تماس فروش و خدمات قفل برقی در مشهد فروش قفل برقی در مشهد آدرس فروش قفل برقی در مشهد شماره تماس فروش قفل برقی در مشهد خدمات قفل برقی در مشهد آدرس خدمات قفل برقی در مشهد شماره تماس خدمات قفل برقی در مشهد
پیامک      تماس     09151154559
تماس     051-32233133
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی